Zwrot zamówienia krok po kroku
Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu poprzez paczkomat ( zwrot za z"0") - nie potrzebujesz etykiety!
Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Kamea oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu do 14 dni.
Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie wypełnionego oraz podpisanego formularza zwrotu.
lub - Zawsze możesz nadać do nas przesyłkę pocztą czy innym środkiem transportu, (kurier, pocztex, list polecony) na poniższy adres czy też osobiście w naszej firmie.
Adresat:
Kamea Sp. z o.o.
ul. Jana Kilińskiego 228,93-124 Łódź
z dopiskiem "ZWROT"
Krok 2 : Zwrot należności
Zwrot należności zajmuje maksymalnie 3 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.
Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie( jeśli zwracasz poprzez szybkiezwroty.pl-koszt przesyłki nie będzie już zwracany).
Reklamacje
Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe wypełnienie otrzymanego z fakturą formularza reklamacyjnego i o jego przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@kamea.pl.
Formularz reklamacji można również pobrać w tym miejscu- >>pobierz<<
Reklamacje należy przesyłać na adres:
Adresat: Kamea Sp. z o.o.
adres do zwrotu: ul. Jana Kilińskiego 228, 93-124 Łódź
z dopiskiem - reklamacja eSklep