Reklamacje i zwroty

Procedura zwrotu

Zwrot zamówienia krok po kroku

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu poprzez paczkomat ( zwrot za z"0") - nie potrzebujesz etykiety!

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Kamea oferujemy możliwość bezpłatnego zwrotu do 14 dni.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie wypełnionego oraz podpisanego formularza zwrotu

>>Pobierz formularz zwrotu<<

 

 
Jeśli strona się nie otwiera wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl

znajdź-paczkomat  

 

lub - Zawsze możesz nadać do nas przesyłkę pocztą czy innym środkiem transportu,  (kurier, pocztex, list polecony) na poniższy adres czy też osobiście w naszej firmie.

Adresat: 

Kamea Sp. z o.o.
ul. Jana Kilińskiego 228,93-124 Łódź
z dopiskiem "ZWROT"

 

Krok 2 : Zwrot należności

Zwrot należności zajmuje maksymalnie 3 dni od dotarcia przesyłki zwrotnej do naszego magazynu. Jak tylko to nastąpi, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.

Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie( jeśli zwracasz poprzez szybkiezwroty.pl-koszt przesyłki nie będzie już zwracany).

 

Reklamacje


 

Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe wypełnienie otrzymanego z fakturą formularza reklamacyjnego i o jego przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@kamea.pl.

Formularz reklamacji można również pobrać w tym miejscu- >>pobierz<<

Reklamacje należy przesyłać na adres:

Adresat: Kamea Sp. z o.o.
adres do zwrotu: ul. Jana Kilińskiego 228, 93-124 Łódź
z dopiskiem - reklamacja eSklep

Inni klienci kupili również
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium