DARMOWA DOSTAWA za zakupy od 299 zł z kodem DOSTAWA

Reklamacje i zwroty

Zwroty


Zwrotu towaru w stanie nienaruszonym można dokonać do 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie wypełnionego oraz podpisanego formularza zwrotu. 

Pobierz formularz zwrotu

Towar należy odesłać przesyłką rejestrowaną (kurier, pocztex, list polecony) na poniższy adres :

Adresat: Kamea Sp. z o.o.
adres do zwrotu: ul. Jana Kilińskiego 228, 93-124 Łódź
z dopiskiem "ZWROT"

Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania przesyłki zwrotnej).

 

Reklamacje


 

Jeśli zamówiony towar ma wady klient ma prawo złożenia reklamacji. Prosimy jeżeli jest to możliwe wypełnienie otrzymanego z fakturą formularza reklamacyjnego i o jego przesłanie na nasz adres korespondencyjny lub email: sklep@kamea.pl.

Formularz reklamacji można również pobrać w tym miejscu- pobierz >>>

Reklamacje należy przesyłać na adres:

Adresat: Kamea Sp. z o.o.
adres do zwrotu: ul. Jana Kilińskiego 228, 93-124 Łódź
z dopiskiem - reklamacja eSklep

 Zwrot należności

Zwracamy równowartość ceny towaru oraz koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Zwrot pieniędzy zajmuje maksymalnie 7 dni od odnotowania przesyłki zwrotnej w naszym magazynie.
Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium